creatie
creatie

Cebuco inspireert je

Cebuco inspireert

Cebuco heeft samenwerking met creatieven hoog in het vaandel staan. Immers niet alleen de positie in de krant bepaalt of een advertentie gezien wordt, maar ook de creatieve invulling door het reclamebureau speelt een belangrijke rol. Cebuco is daarom ook hoofdsponsor van de Art Directors Club Nederland (ADCN). Verder onderneemt Cebuco de volgende activiteiten om creativiteit in dagbladen te bevorderen en reclamemakers te inspireren.

 

Actueel

Krantenadvertenties haken in op troonsafstand Albert II

Krantenadvertenties haken in op troonsafstand Albert II

De vorstelijke aankondiging op woensdag 3 juli werd meteen door de Belgische reclamemakers en adverteerders opgepikt. Lees meer >

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) winnen zilver tijdens BestYET competitie

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) winnen zilver tijdens BestYET competitie

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) zijn afgelopen vrijdag 2e geworden tijdens de BestYET competitie in Wenen. 20 teams uit 10 verschillende landen deden mee aan deze internationale dagblad competitie. 'a close call' volgens de internationale jury, Kun en Bahari bedachten een ijzersterk dagbladconcept met daaraan gekoppeld een offline viral. Lees meer >

Nationale Nederlanden en Aegon winnaars Koninklijke Inhaakwedstrijd De Telegraaf

Nationale Nederlanden en Aegon winnaars Koninklijke Inhaakwedstrijd De Telegraaf

Nationale Nederlanden en Aegon hebben de Koninklijke Inhaakwedstrijd van De Telegraaf gewonnen. Beide adverteerders zijn gisteravond door een vakjury gekozen en bekroond als winnaar. Lees meer >

Dagbladen kleuren Oranje

Dagbladen kleuren Oranje

Alle dagbladen hebben de afgelopen dagen volop aandacht besteed aan de troonswisseling. Ook de advertentiepagina Lees meer >

Judit Kun en Ramin Bahari winnen Cebuco/ADCN Workshop

Judit Kun en Ramin Bahari winnen Cebuco/ADCN Workshop

Judit Kun en Ramin Bahari (Tribal DDB) hebben gisteren, 27 maart, de Cebuco/ADCN workshop 2013 gewonnen. Zij ontwierpen het winnende nieuwsmediaconcept voor Madurodam. Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (Joey Boeters en Mark van der Heijden) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Best Young European Team) die in mei in Wenen plaatsvindt. Lees meer >

The best is YET to come

The best is YET to come

Tijd voor een toffe, nieuwe kluif: de ADCN Cebuco Nieuwsmedia Workshop 2013! Lees meer >

Gouden Inhaakmedailles verwelkomt Cebuco als sponsor

Gouden Inhaakmedailles verwelkomt Cebuco als sponsor

De Gouden Inhaakmedailles is een reclameprijs voor de beste inhaakadvertentie of Lees meer >

Van de Ven & Van de Put zesde bij BestYET in Oslo

Van de Ven & Van de Put zesde bij BestYET in Oslo

Afgelopen week werd in Oslo (Noorwegen) weer gestreden om de BestYET Award, een internationale dagbladcompetitie voor jonge creatieven. De 2 Nederlandse creatieve teams die de Cebuco/ADCN workshop op 28 maart wonnen dongen mee naar deze prijs. Jurre van de Ven & Luuk van de Put (studenten Willem de Kooning Academie) eindigden als 6e. Lees meer >

11e editie BestYET in Noorwegen

11e editie BestYET in Noorwegen

Donderdag vertrekken vanuit Amsterdam twee teams naar Oslo om deel te nemen aan internationale dagbladcompetitie BestYET. De teams, Jesse Varwijk & Michael Maaskamp (Link. Business Creatives) en Jurre van de Ven & Luuk van de Put, zijn de winnaars van de ADCN/Cebuco workshop die gehouden werd op 28 maart. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.