In beeld: sterke creatie uit de dagbladen. Opvallende start van KPN

20 september 2009

Begin augustus is de nieuwe reclamecampagne genaamd

Cebuco heeft de opvallende dagbladcampagne van KPN onder de loep genomen en beaamt de keuze om in de zomer te starten met de campagne. Als eerste de maandbereikcijfers van NOM. Deze data is sinds kort voor iedereen beschikbaar en toont aan dat het bereik van dagbladen het hele jaar door constant is. Daarnaast levert het anticyclus inzetten van dagbladen een hogere zichtbaarheid op, dit is een belangrijk criterium voor de effectiviteit van de campagne.

De nieuwe ‘Generatie KPN’ campagne draait om gewone mensen van verschillende leeftijden, voor wie producten en diensten van KPN van pas komen. Voor verschillende doelgroepen en producten worden herkenbare en alledaagse situaties getoond, zoals buitenspelende kinderen of een zakendiner. Ze laten zien wat KPN op dat soort momenten te bieden heeft.

Samen met Mindshare heeft KPN een 360 graden mediacommunicatie mix samengesteld die deze ‘brede’ thematiek reflecteert en versterkt. De middelen mix bestond uit; televisie, dagbladen, outdoor, online, point-of-sale, Direct Mail en PR.

Ook binnen het medium dagbladen is er gekozen voor een brede selectie van twaalf titels passend bij de thematiek o.a. De Telegraaf, ND/RD, De Pers, De NRp Dagbladen, Volkskrant, NRC/Next en Het Financieele Dagblad.

Meer artikelen

Krantenadvertenties haken in op troonsafstand Albert II

Krantenadvertenties haken in op troonsafstand Albert II

De vorstelijke aankondiging op woensdag 3 juli werd meteen door de Belgische reclamemakers en adverteerders opgepikt. Lees meer >

Dagbladen kleuren Oranje

Dagbladen kleuren Oranje

Alle dagbladen hebben de afgelopen dagen volop aandacht besteed aan de troonswisseling. Ook de advertentiepagina Lees meer >

Judit Kun en Ramin Bahari winnen Cebuco/ADCN Workshop

Judit Kun en Ramin Bahari winnen Cebuco/ADCN Workshop

Judit Kun en Ramin Bahari (Tribal DDB) hebben gisteren, 27 maart, de Cebuco/ADCN workshop 2013 gewonnen. Zij ontwierpen het winnende nieuwsmediaconcept voor Madurodam. Het team heeft zich daarmee samen met de nummer twee (Joey Boeters en Mark van der Heijden) geplaatst voor de Europese dagbladcompetitie Best YET (Best Young European Team) die in mei in Wenen plaatsvindt. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.