Nieuwsmerk profiel: Het Financieele Dagblad

02 juli 2012

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag het Financieele Dagblad.

Het Financieele Dagblad is dé nieuws- en inspiratiebron die financieel-economische betekenis geeft aan ontwikkelingen in de wereld. Door zijn unieke positie in de markt spreekt het een selectieve doelgroep aan van ondernemende mensen, zowel zakelijk als privé. De kracht van Het Financieele Dagblad bestaat uit onophoudelijke en onvoorwaardelijke waarheidsvinding, respect voor de feiten en de onafhankelijkheid ten opzichte van politieke stromingen of religies en commerciële belangen. Redactionele speerpunten: Economie & Politiek, Mensen, Ondernemen, Beleggen, FD (Young) Entrepreneur en Optiek.

Nieuwsmerk: FD

Missie:

De nieuws- en inspiratiebron zijn voor ondernemende mensen.

Visie:

Ondernemend succes begint met informatie en inspiratie.

Verschijningsvormen:

Papier: zalmroze

Website: www.fd.nl

Mobiel: FD E-paper App, FD Mobiel App

Bijlagen: FD Weekend, FD Persoonlijk, FD Selections, FD Outlook

Specials:    

FD Persoonlijk, op zaterdag als bijlage bij FD Weekend

FD Selections, de themabijlage van Het Financieele Dagblad, verschijnt    ongeveer tien keer jaar als tweede katern van het FD

FD Outlook, magazine dat zich specifiek richt op de toekomst, verschijnt ieder kwartaal als bijlage bij het FD

Tempus, een commerciële bijlage bij het FD over horloges en business, twee keer per jaar

Fondsnieuws Magazine, voor de beleggingsprofessional, verschijnt ongeveer vijf keer per jaar als bijlage van het FD.

Lezers:

Met Het Financieele Dagblad wordt een kwalitatief hoogwaardige doelgroep van ondernemende mensen bereikt. Zij behoren tot de hogere welstandsklassen en zijn sterk vertegenwoordigd in het hoger en topsegment van het bedrijfsleven binnen MKB, grotere organisaties en overheid.

Adverteerders:

Met een advertentie in Het Financieele Dagblad wordt een zeer selectieve doelgroep van ondernemende mensen bereikt. Het FD biedt legio advertentiemogelijkheden binnen een specifiek en kwalitatief redactioneel umfeld dat aansluit bij diverse branches.

Het FD is uitgegroeid tot een multimediaal merk met diverse print- en onlineproducten en events en bereikt de nieuwsconsument op elk gewenst moment van de dag, zeven dagen per week.

Colofon:

Algemeen directeur: Jacques Kuyf / Uitgever: Eugenie van Wiechen / Adverteren: Sales Support  020-592 85 85 - salessupport@fdmediagroep.nl / Website voor adverteerders: www.fdmediagroep.nl

 

De Statistieken

  Het Financieele Dagblad FD Weekend FD Online FD Mobiel APP FD E-paper App
Verschijning ochtend ochtend continu continu continu
Bereik 193.000 193.000 774.856* 81.785** 41.820***

 

* Per maand volgens eigen meting van website

** Actieve unieke gebruikers in 2012

 *** Unieke devices die minimaal 1 e-paper hebben gedownload (actieve gebruikers) in 2012

 

Meer artikelen

Nieuwsmerk profiel: Barneveldse Krant

Nieuwsmerk profiel: Barneveldse Krant

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Barneveldse Krant. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: Nederlands Dagblad

Nieuwsmerk profiel: Nederlands Dagblad

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Nederlands Dagblad. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: PZC

Nieuwsmerk profiel: PZC

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag PZC. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.