Profielen nieuwsmerken

Nieuwsmerken zijn vandaag de dag zonder uitzondering multichannel.

Het zijn nieuwsmerken geworden die ieder een eigen betekenis hebben voor hun lezers en volgers.

Nederlands Media Netwerk publiceert i.s.m. Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Met trots publiceren wij deze profielen.

Combinaties

Intro over combinaties

Body over combinaties

Gratis titels

Detail informatie en naw gegevens van de gratis dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

Nederland kent twee gratis dagbladen; Sp!ts en Metro.

Landelijke titels

Detail informatie en naw gegevens van de landelijke dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

 

Regionale titels

Detail informatie en naw gegevens van de regionale dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

 

Over dagbladen

Alle informatie over de dagbladen zijn hier voor u gerubriceerd.

.

Over adverteren

Alle informatie die u nodig heeft over adverteren in dagbladen als het gaat om materiaal, formaten en tarieven treft u hier aan.

 

Cebuco werkt voor de nieuwsmerken

Cebuco werkt voor vrijwel alle nieuwsbedrijven in Nederland.

Hier treft u alle kerngegevens aan van de nieuwsmerken.

Actueel

Na NRC Handelsblad, nu ook De Telegraaf op iPad

Na NRC Handelsblad, nu ook De Telegraaf op iPad

De Telegraaf heeft vrijdag 6 augustus 2010 zijn eerste applicatie voor de iPad ge Lees meer >

Goud voor ‘Bertje’ in WK Inhaakwedstrijd van De Telegraaf

Goud voor ‘Bertje’ in WK Inhaakwedstrijd van De Telegraaf

Heineken heeft de Telegraaf inhaakwedstrijd rondom het WK 2010 gewonnen. Het zilver gaat naar ING en Bavaria bezet de derde plaats. Ruim 1700 lezers van De Telegraaf hebben de afgelopen weken meer dan 100 inhaakadvertenties beoordeeld op attentiewaarde, originaliteit, waardering en de koppeling met het WK. De Heineken advertentie Lees meer >

Oranjespelers: Nederland bedankt!

Oranjespelers: Nederland bedankt!

De Oranje spelers bedanken op een bijzondere manier Nederland voor het overweldigende feest na de thuiskomst. In twee unieke advertenties (van 15 juli 2010) bedanken de spelers en technische staf de supporters voor het festijn in Amsterdam. Ook Oranje kiest voor dagbladen. De laatste weken spatte de emoties van de krantenpagina Lees meer >

OESO publiceert rapport over dagbladindustrie: Dagbladen springlevend

OESO publiceert rapport over dagbladindustrie: Dagbladen springlevend

Een nieuw rapport van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) biedt de dagbladindustrie een analyse van de huidige stand van zaken, de toekomst van online nieuws en de bijbehorende mogelijkheden en uitdagingen voor de dagbladmarkt. Lees meer >

de Volkskrant op compact formaat

de Volkskrant op compact formaat

Vanaf maandag 29 maart 2010 gaat de Volkskrant, na ruim 60 jaar op broadsheet, over op het tabloid formaat. Het eerste katern, dat nu nog in broadsheet-formaat wordt afgeleverd, overgaan naar tabloid. De weekendkaternen krijgen het Berlinerformaat. Lees meer >

Prijsverlagingen supermarkten prominent in de krant

Prijsverlagingen supermarkten prominent in de krant

Albert Heijn begint een nieuwe dagbladcampagne om klanten te wijzen op diverse prijsverlagingen in de supermarkt. Ook de prijsverlagingen van Aldi zijn in de dagbladen te zien. Lees meer >

Doelgroep Monitor juli 2008 t/m juni 2009

Doelgroep Monitor juli 2008 t/m juni 2009

DGM omvat gedetailleerde informatie over vrijetijdsbesteding, interesses en activiteiten, gebruik van producten en merken op gebied van cosmetica, voeding, apparatuur en financiën, over autobezit en gebruik, winkelbezoek en waarden. Lees meer >

De beste blog is een krantenblog

De beste blog is een krantenblog

Uit het juryrapport: “…er was er eentje bij die ons op Mexicaanse wijze wist te besmetten met dat authentieke positieve blogvirus. Enthousiasme gekoppeld aan nieuwswaardig vakwerk. Bloggen zoals bloggen bedoeld is. De Dutch Bloggie voor het beste weblog van 2009 gaat naar... NRC Next." Lees meer >

Het FD wint  European Newspaper Awards

Het FD wint European Newspaper Awards

FD Persoonlijk, het vernieuwde weekendmagazine van Het Financieele Dagblad, is bekroond met een Award of Excellence tijdens de elfde editie van The European Newspaper Awards. De editie van 26 september j.l., de jaarlijkse woonspecial, is in de prijzen gevallen in de catagorie Magazine. Veertien juryleden uit negen verschillende landen beoordeelden 241 kranten uit 27 landen uit heel Europa. De awards zijn een bekroning voor uitzonderlijke vormgeving en design. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.