Profielen nieuwsmerken

Nieuwsmerken zijn vandaag de dag zonder uitzondering multichannel.

Het zijn nieuwsmerken geworden die ieder een eigen betekenis hebben voor hun lezers en volgers.

Nederlands Media Netwerk publiceert i.s.m. Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Met trots publiceren wij deze profielen.

Combinaties

Intro over combinaties

Body over combinaties

Gratis titels

Detail informatie en naw gegevens van de gratis dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

Nederland kent twee gratis dagbladen; Sp!ts en Metro.

Landelijke titels

Detail informatie en naw gegevens van de landelijke dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

 

Regionale titels

Detail informatie en naw gegevens van de regionale dagbladtitels zijn hier per titel beschikbaar.

 

Over dagbladen

Alle informatie over de dagbladen zijn hier voor u gerubriceerd.

.

Over adverteren

Alle informatie die u nodig heeft over adverteren in dagbladen als het gaat om materiaal, formaten en tarieven treft u hier aan.

 

Cebuco werkt voor de nieuwsmerken

Cebuco werkt voor vrijwel alle nieuwsbedrijven in Nederland.

Hier treft u alle kerngegevens aan van de nieuwsmerken.

Actueel

We zijn nog altijd dol op dagbladen

We zijn nog altijd dol op dagbladen

Piet Bakker*) in de Volkskrant van zaterdag 3 oktober 2009 over geknoei met oplagecijfers van het HOI door journalisten, en verkeerde conclusies die daaraan worden verbonden. Lees meer >

Dagbladen zijn niet saai

Dagbladen zijn niet saai

Het is natuurlijk bijna voor de hand liggend dat dit bericht over het mediumtype dagbladen gaat. Er is geen mediumtype waarover zoveel in de media wordt gecommuniceerd. Maar wat betekent dit nou voor de adverteerder? Lees meer >

Dagbladen zorgen voor traffic en beleving rond Iglo-merk

Dagbladen zorgen voor traffic en beleving rond Iglo-merk

Iglo toont aan dat dagbladen ook voor food-merken veel betekenis kunnen hebben. De dagbladcampagne van dit merk wist veel beleving te creëren. Deze publiciteit bleek een succesfactor bij de ludieke Captain Iglo verkiezing. Niet alleen de toeloop op het event, maar ook de toename van de webtraffic was ongeëvenaard. Lees meer >

Alle technische aanleverinformatie voor gedrukte media op een centrale website: PrintArena.nl

Alle technische aanleverinformatie voor gedrukte media op een centrale website: PrintArena.nl

Printmedia introduceren nieuwe website over technische specificaties. Vanaf 2009 bestaat er een nieuwe website waarmee de technische aanleverinformatie voor alle gedrukte media wordt gecommuniceerd. PrintArena.nl is een gezamenlijk initiatief van Cebuco, CMBO, KVGO, NDP, NUV Publiekstijdschriften en ZSO. Lees meer >

Tijd voor de krant

Tijd voor de krant

Op welk tijdstip mensen de gedrukte krant dan wel nieuwssite raadplegen, is voor veel mediaprofessionals een belangrijk gegeven. Analyses uit Mediabelevingsonderzoek 2007 geven hierop het antwoord. Lees meer >

 
home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.