Cebuco werkt voor de nieuwsmerken
Cebuco werkt voor vrijwel alle nieuwsbedrijven in Nederland.
Hier treft u alle kerngegevens aan van de nieuwsmerken.
Cebuco werkt voor vrijwel alle nieuwsbedrijven in Nederland.
Hier treft u alle kerngegevens aan van de nieuwsmerken.
De Joint Industry Committees (JIC’s) hebben besloten te gaan samenwonen om zo de samenwerking te intensiveren en optimaliseren. Het gaat om de Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM) en het Instituut voor Media Auditing (HOI). Lees meer >
Meer dan 185.000 registraties voor digitaal nieuws. De dagbladen van Wegener Media bieden hun abonnees digitale extra’s. Het nieuwsabonnement omvat naast de krant nu ook onbeperkt toegang tot al het digitale nieuws: de E-paper (online & tablet apps), iPad- en smartphone nieuws apps. Lees meer >
GerichtOnline is een nieuwe advertentiedienst die het voor kleinere ondernemers (MKB/ZZP) mogelijk maakt om simpel en gericht te adverteren binnen het online netwerk van TMG. Lees meer >
Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >
Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Barneveldse Krant. Lees meer >
Op 24 september 2013 heeft HOI de oplagecijfers van de nieuwsmerken over het tweede kwartaal 2013 bekend gemaakt. Het gaat om de kwartaalcijfers van de gedrukte edities en de digitale replica's Lees meer >
Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Nederlands Dagblad. Lees meer >
De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >
Vandaag lanceren 39 nieuwstitels de bewustwordingscampagne Lees meer >
Beste bezoeker,
Welkom op de site van Cebuco.
Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.
Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.
Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.