Nieuwsmerken
dagbladen

87% is al jaren trouw abonnee

Cebuco werkt voor de nieuwsmerken

Cebuco werkt voor vrijwel alle nieuwsbedrijven in Nederland.

Hier treft u alle kerngegevens aan van de nieuwsmerken.

Actueel

de Volkskrant op compact formaat

de Volkskrant op compact formaat

Vanaf maandag 29 maart 2010 gaat de Volkskrant, na ruim 60 jaar op broadsheet, over op het tabloid formaat. Het eerste katern, dat nu nog in broadsheet-formaat wordt afgeleverd, overgaan naar tabloid. De weekendkaternen krijgen het Berlinerformaat. Lees meer >

Prijsverlagingen supermarkten prominent in de krant

Prijsverlagingen supermarkten prominent in de krant

Albert Heijn begint een nieuwe dagbladcampagne om klanten te wijzen op diverse prijsverlagingen in de supermarkt. Ook de prijsverlagingen van Aldi zijn in de dagbladen te zien. Lees meer >

Doelgroep Monitor juli 2008 t/m juni 2009

Doelgroep Monitor juli 2008 t/m juni 2009

DGM omvat gedetailleerde informatie over vrijetijdsbesteding, interesses en activiteiten, gebruik van producten en merken op gebied van cosmetica, voeding, apparatuur en financiën, over autobezit en gebruik, winkelbezoek en waarden. Lees meer >

De beste blog is een krantenblog

De beste blog is een krantenblog

Uit het juryrapport: “…er was er eentje bij die ons op Mexicaanse wijze wist te besmetten met dat authentieke positieve blogvirus. Enthousiasme gekoppeld aan nieuwswaardig vakwerk. Bloggen zoals bloggen bedoeld is. De Dutch Bloggie voor het beste weblog van 2009 gaat naar... NRC Next." Lees meer >

Het FD wint  European Newspaper Awards

Het FD wint European Newspaper Awards

FD Persoonlijk, het vernieuwde weekendmagazine van Het Financieele Dagblad, is bekroond met een Award of Excellence tijdens de elfde editie van The European Newspaper Awards. De editie van 26 september j.l., de jaarlijkse woonspecial, is in de prijzen gevallen in de catagorie Magazine. Veertien juryleden uit negen verschillende landen beoordeelden 241 kranten uit 27 landen uit heel Europa. De awards zijn een bekroning voor uitzonderlijke vormgeving en design. Lees meer >

We zijn nog altijd dol op dagbladen

We zijn nog altijd dol op dagbladen

Piet Bakker*) in de Volkskrant van zaterdag 3 oktober 2009 over geknoei met oplagecijfers van het HOI door journalisten, en verkeerde conclusies die daaraan worden verbonden. Lees meer >

Dagbladen zijn niet saai

Dagbladen zijn niet saai

Het is natuurlijk bijna voor de hand liggend dat dit bericht over het mediumtype dagbladen gaat. Er is geen mediumtype waarover zoveel in de media wordt gecommuniceerd. Maar wat betekent dit nou voor de adverteerder? Lees meer >

Dagbladen zorgen voor traffic en beleving rond Iglo-merk

Dagbladen zorgen voor traffic en beleving rond Iglo-merk

Iglo toont aan dat dagbladen ook voor food-merken veel betekenis kunnen hebben. De dagbladcampagne van dit merk wist veel beleving te creëren. Deze publiciteit bleek een succesfactor bij de ludieke Captain Iglo verkiezing. Niet alleen de toeloop op het event, maar ook de toename van de webtraffic was ongeëvenaard. Lees meer >

Alle technische aanleverinformatie voor gedrukte media op een centrale website: PrintArena.nl

Alle technische aanleverinformatie voor gedrukte media op een centrale website: PrintArena.nl

Printmedia introduceren nieuwe website over technische specificaties. Vanaf 2009 bestaat er een nieuwe website waarmee de technische aanleverinformatie voor alle gedrukte media wordt gecommuniceerd. PrintArena.nl is een gezamenlijk initiatief van Cebuco, CMBO, KVGO, NDP, NUV Publiekstijdschriften en ZSO. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.