Actueel nieuws over effectiviteit

De Telegraaf organiseert inhaakwedstrijd rondom Olympische Spelen

11 maart 2010

De afgelopen weken is een groot aantal van de vele inhakers op de Olympische Spelen in De Telegraaf en op Telegraaf.nl gemeten. Op basis van attentiewaarde, merkcommunicatie, waardering en koppeling met de Olympische Spelen is inzicht verkregen in de effectiviteit van de uitingen en de waardering van ruim 600 lezers van De Telegraaf voor de manier van inhaken. De advertentie van Rexona is hieruit overtuigend als beste inhaker naar voren gekomen.

Downloadhttp://www.cebuco.nl/uploads/artikeldownloads/Rexona_winnaar_Olympische_Inhaakwedstrijd_2010_van_De_Telegraaf.pdf

Uit deze inhaakwedstrijd blijkt dat het op veel manieren mogelijk is succesvol in te haken op een groot sportevenement. In de top 5 van beste inhakers worden op vier verschillende manieren ingehaakt op de Olympische Spelen onder andere door het op een zeer originele wijze vertonen van een product (Rexona), inhaken op een succesvolle gebeurtenis (NOC*NSF), verbinding met een bekende topsporter (Essent, Bakkers van Nederland) of met een ouderwets Nederlandse gewoonte (Unox). Elke insteek zorgt ervoor dat deze advertenties op een aantal punten zeer goed scoren.

Meer artikelen

NOA-adv-kent2.gif

Nieuwe bereikcijfers van Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarktcommunicatie 2013-II beschikbaar

De nieuwe bereikcijfers van Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarktcommunicatie 2013-II (NOA 2013-II) zijn vanaf 8 december 2013 beschikbaar voor adverteerders, media- en reclamebureaus en mediaexploitanten. De publicatie gaat over de periode najaar 2012 en voorjaar 2013. Het NOA brengt het mediagedrag van de Nederlandse beroepsbevolking in kaart. Lees meer >

RRO studie toont hoge impact van inhaakadvertenties kroning aan

RRO studie toont hoge impact van inhaakadvertenties kroning aan

In de dagbladen waren rond de kroning op 30 april tal van inhakers te vinden. Cebuco legde een aantal daarvan langs de onderzoekstechnische meetlat. E Lees meer >

Printmedia de belangrijkste informatiebron voor latent werkzoekenden

Printmedia de belangrijkste informatiebron voor latent werkzoekenden

63% van de latent werkzoekenden geeft aan dat zij voornamelijk de gedrukte media gebruiken om zich te ori Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.