Actueel nieuws over effectiviteit

Printmedia de belangrijkste informatiebron voor latent werkzoekenden

12 mei 2013

63% van de latent werkzoekenden geeft aan dat zij voornamelijk de gedrukte media gebruiken om zich te ori

Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) doet al jaren onderzoek naar de stand van zaken op de arbeidsmarkt en geeft inzicht in de demografische kenmerken van de Nederlandse beroepsbevolking. Naast informatie over de arbeidsmarkt wordt NOA gebruikt als bereikonderzoek voor print en online media m.b.t. arbeidsmarktcommunicatie.

NOA onderzoeksdata 2013 is verrijkt en geactualiseerd:
• Bij algemene websites worden nu twee type bereik gepubliceerd: algemeen bereik en het specifieke arbeidsmarktbereik
• Persoonlijke competenties, zoals ‘creatief’, ‘stressbestendig’, ‘klantgericht’ etc., zijn aan het onderzoek toegevoegd
• De vragenlijst is uitgebreid, waarbij vooral de vragen over internet en social media zijn uitgebreid
• De medialijst is geactualiseerd

Wilt u meer informatie over het NOA onderzoek of over het inschakelen van nieuwsmedia? Neem dan contact op met:
Klik hier  voor Telegraaf Media Groep
Klik hier  voor Media Groep Limburg 
Klik hier  voor NRC Media
Klik hier  voor De Persgroep
Klik hier  voor Wegener Media
Klik hier  voor ND/RD
Klik hier  voor FD Mediagroep
Klik hier  voor Noordelijke Dagblad Combinatie
Klik hier  voor Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt (NOA) 

Meer artikelen

NOA-adv-kent2.gif

Nieuwe bereikcijfers van Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarktcommunicatie 2013-II beschikbaar

De nieuwe bereikcijfers van Het Nationaal Onderzoek Arbeidsmarktcommunicatie 2013-II (NOA 2013-II) zijn vanaf 8 december 2013 beschikbaar voor adverteerders, media- en reclamebureaus en mediaexploitanten. De publicatie gaat over de periode najaar 2012 en voorjaar 2013. Het NOA brengt het mediagedrag van de Nederlandse beroepsbevolking in kaart. Lees meer >

De beste ‘Nieuwsmedia’ cases uit de hele wereld

De beste ‘Nieuwsmedia’ cases uit de hele wereld

Tijdens het jaarlijkse INMA (International Newsmedia Marketing Association) Congres is een verslag gemaakt van de meest inspirerende, succesvolle en innoverende ontwikkelingen op Lees meer >

Trust and Value-onderzoek: profiteert een advertentie van het vertrouwen in een nieuwsmerk?

Trust and Value-onderzoek: profiteert een advertentie van het vertrouwen in een nieuwsmerk?

Lezers hebben een sterke band met hun nieuwsmerken. Of dit nou een krant, een app, of website is, ze vertrouwen het nieuws dat ze elke dag lezen. De vraag is of dit vertrouwen een positief effect heeft op de advertenties. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.