Actueel nieuws over effectiviteit

RReporter vernieuwd!

07 december 2011

De RReporter geeft inzicht in het effect van dagbladadvertenties, o.b.v. meer dan duizend RRO's. Juist nu! Je wilt weten wat je dagbladadvertentie oplevert. Vanzelfsprekend, want adverteren is een investering die rendement moet leveren. De RReporter kan je helpen dat rendement in te schatten en te optimaliseren.

De RReporter laat gebaseerd op meer dan duizend Reclame Reactie Onderzoeken (RRO) representatieve cijfers zien over de gemiddelde prestaties van al die advertenties samen. De RReporter gaat een stap verder dan oplage en het mediumbereik uit NOM. De tool koppelt ook terug of advertenties worden opgemerkt en gelezen. Uit de database is tevens te achterhalen of de merken en producten worden opgemerkt.

Ook als je zelf geen onderzoek hebt gehouden, kun je met de gemiddelden uit de RReporter een inschatting maken van de impact van de advertentie. Dat maakt het ook mogelijk om de haalbaarheid van doelstellingen te toetsen. Hoeveel contacten met de doelgroep kun je verwachten? Welk aantal moet bekend zijn met het merk en de propositie? De RReporter helpt je om een realistische inschatting te maken.

 De tien voordelen van de RReporter op een rij:
1. in een handomdraai van mediumbereik naar advertentiebereik
2. met benchmarks voor diverse branches en advertentieproducten
3. het raadplegen van de RReporter is gratis
4. via internet (en zonder wachtwoord) altijd beschikbaar
5. de tool is ontwikkeld met vakgenoten en dus simpel in gebruik
6. leer van succesvolle voorbeelden uit de top 5
7. gemiddelde scores zijn te gebruiken als benchmark
8. vergelijk en kies de advertentievorm met de meeste impact
9. RReporter is altijd actueel door instroom van nieuwe cases
10. de tool vormt een vertrekpunt voor eigen reclame-onderzoek

We verwijzen je graag naar RReporter.nl

Meer artikelen

Dagbladen gaan niet op vakantie

Dagbladen gaan niet op vakantie

Geen zomerdip in bereik dagbladen. Uit de bereikcijfers blijkt wederom dat Nederland de hele zomer massaal de krant blijft lezen. Van significante seizoensfluctuaties is geen sprake. Het bereik van het mediumtype is het gehele jaar constant. Daarmee genereren dagbladen niet alleen een massaal bereik, het bereik is ook nog eens zeer stabiel in de tijd. Ook in de zomermaanden lezen we gewoon iedere dag de krant. Lees meer >

RTL Nieuws, NRC Media en NU.nl stelen de show tijdens Digital Marketing Live!

RTL Nieuws, NRC Media en NU.nl stelen de show tijdens Digital Marketing Live!

Op 20 en 21 maart jl. zijn duizenden marketeers bijeengekomen voor een nieuwe editie van Digital Marketing Live! Bij dit event werden de nieuwste ontwikkelingen over online marketing en media gepresenteerd. Opvallend was het zelfbewuste optreden van een aantal prominente nieuwsmerken. Aan het enthousiasme in de afgeladen zalen af te meten, lukte het de nieuwsbedrijven uitstekend om de jonge marketeers te inspireren. Lees meer >

Cebuco Oplagedatabase vernieuwd!!

Cebuco Oplagedatabase vernieuwd!!

De oplagesite van Cebuco is volledig geactualiseerd. De website oplagen-dagbladen.nl toont de verspreiding van alle betaalde dagbladen in Nederland. Per gebied valt snel af te lezen welke dagbladen dagelijks bij de huishoudens op de mat vallen. Analyses zijn mogelijk op diverse geografische niveaus: gemeente, Cebucogebied, Nielsen-district en provincie. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.