Als je denkt dat mediaplanning een puur cijfermatig vak is dan heb je het mis. Het gaat om meer dan bereikcijfers alleen. Juist de kwaliteit van het bereik speelt een belangrijke rol.

Er zijn tal van kwaliteit van bereik-kenmerken die je bij mediastrategie kunt toepassen. Veelgebruikt zijn leesduur en leesintensiteit en lezer-bladbinding.

Actueel

Reclame reactie planning op basis van kennis van de informatieverwerking van het brein

Reclame reactie planning op basis van kennis van de informatieverwerking van het brein

Cebuco heeft in 2005 Sjoerd Reus gevraagd de RReporter (toen de "Reclame Reactie Planner" diepgaand te analyseren. Doel van de stage was om met behulp van analyses in de RRP te onderzoeken of de wetmatigheden in de Psychonomie overeenkomen met de reacties in de Reclame Reactie Onderzoeken (RRO’s). Lees meer >

ABN AMRO zoekt Umfeld van gezaghebbend medium

ABN AMRO zoekt Umfeld van gezaghebbend medium

Om paniekreacties te voorkomen maant Jan Pieter Schmittmann, directie voorzitter ABN AMRO, zijn klanten tot rust. In een paginagrote advertentie in de dagbladen wordt uitgelegd wat de stand van zaken is omtrent de kredietcrisis die inmiddels ook Nederland heeft aangedaan. Lees meer >

Gebruik dagbladen blijft hoog

Gebruik dagbladen blijft hoog

Forrester neemt Nederlandse mediaconsumptie onder de loep: ruim 90% van de Nederlanders leest een dagblad. Het gebruik van de krant is ondanks de opmars van de internetaansluitingen in 2008 onverminderd hoog. Het medium eist wekelijks ruim drie uur van de tijd van de consument op. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.