Nieuws

NRC Media: Nieuwe vormgeving, nieuw katern en nieuwe krant

NRC Media: Nieuwe vormgeving, nieuw katern en nieuwe krant

Vanaf eind augustus verschijnt NRC Handelsblad in een nieuwe vormgeving. Lees meer >

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant daagt de reclamewereld uit met de Creative Press Challenge, een wedstrijd voor creatieven om hun beste printadvertentie van het jaar te maken. De opdracht is om een multimediale campagne voor een goed doel (Free Press Unlimited) terug te brengen tot Lees meer >

Dagbladen gaan niet op vakantie

Dagbladen gaan niet op vakantie

Geen zomerdip in bereik dagbladen. Uit de bereikcijfers blijkt wederom dat Nederland de hele zomer massaal de krant blijft lezen. Van significante seizoensfluctuaties is geen sprake. Het bereik van het mediumtype is het gehele jaar constant. Daarmee genereren dagbladen niet alleen een massaal bereik, het bereik is ook nog eens zeer stabiel in de tijd. Ook in de zomermaanden lezen we gewoon iedere dag de krant. Lees meer >

Dagbladlezer wil analoog én digitaal nieuws

Dagbladlezer wil analoog én digitaal nieuws

Ruim de helft van de Nederlanders leest dagbladnieuws zowel digitaal als in print. Dat blijkt uit de nieuwe editie van het onderzoek Lees meer >

Kerndata dagbladen Q1 2013

Kerndata dagbladen Q1 2013

Op 25 juni 2013 heeft HOI de oplagecijfers van de nieuwsmerken over het eerste kwartaal 2013 bekend gemaakt. Het gaat om de kwartaalcijfers van de gedrukte edities en de digitale replica's. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: 7Days

Nieuwsmerk profiel: 7Days

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag 7Days. Lees meer >

De Telegraaf lanceert geheel vernieuwde Android app

De Telegraaf lanceert geheel vernieuwde Android app

De Telegraaf heeft een compleet vernieuwde app voor Android smartphones gelanceerd. De uitgangspunten bij de ontwikkeling van de app waren het Telegraaf nieuws, het typische Lees meer >

JIC STIR gestopt

JIC STIR gestopt

Gisteren, 3 juni, is het lopende contract voor het online bereiksonderzoek tussen JIC STIR, comScore en Intomart GfK be Lees meer >

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) winnen zilver tijdens BestYET competitie

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) winnen zilver tijdens BestYET competitie

Judit Kun en Ramin Bahari (DDB & Tribal Amsterdam) zijn afgelopen vrijdag 2e geworden tijdens de BestYET competitie in Wenen. 20 teams uit 10 verschillende landen deden mee aan deze internationale dagblad competitie. 'a close call' volgens de internationale jury, Kun en Bahari bedachten een ijzersterk dagbladconcept met daaraan gekoppeld een offline viral. Lees meer >

Nieuwe mogelijkheden voor adverteerders in de digitale en papieren versie van de krant

Nieuwe mogelijkheden voor adverteerders in de digitale en papieren versie van de krant

De kwaliteit van bereik onder print en digitale lezers blijken van een vergelijkbaar niveau. Erik Grimm, hoofd Onderzoek Cebuco: Lees meer >

Nominaties Cross Media Awards bekend

Nominaties Cross Media Awards bekend

De Cross Media Awards, deze nieuwe vakprijs, zal voor het eerst uitgereikt worden tijden het Mediapark Jaarcongres 2013 op 20 juni. De 5 prijzen worden uitgereikt aan personen en bedrijven die het afgelopen jaar een bijzondere, crossmediale prestatie hebben neergezet Lees meer >

RRO studie toont hoge impact van inhaakadvertenties kroning aan

RRO studie toont hoge impact van inhaakadvertenties kroning aan

In de dagbladen waren rond de kroning op 30 april tal van inhakers te vinden. Cebuco legde een aantal daarvan langs de onderzoekstechnische meetlat. E Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.