Nieuwsmerk profiel: NRC Handelsblad

Nieuwsmerk profiel: NRC Handelsblad

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag NRC. Lees meer >

Nieuwsconsumptie via mobiele devices neemt sterk toe

Nieuwsconsumptie via mobiele devices neemt sterk toe

Dankzij de opkomst van mobiele devices is nieuws altijd en overal bereikbaar. Met name onderweg wordt nieuws steeds vaker via de mobiele devices bekeken. Dit blijkt uit de halfjaarlijkse 'Mobiele Informatiemonitor', in december 2012 uitgevoerd onder meer dan 500 smartphone- en tabletbezitters. Lees meer >

Meer weten over de RReporter? Vraag nu een demonstratie aan!

Meer weten over de RReporter? Vraag nu een demonstratie aan!

Als je vragen hebt over de RReporter of een demonstratie op locatie wilt zijn wij je graag van dienst! Erik Grimm komt op verzoek langs om de tool te presenteren. Lees meer >

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld. Lees meer >

Waarom jouw printadvertentie beter zal scoren dan die van je concurrent!

Waarom jouw printadvertentie beter zal scoren dan die van je concurrent!

De gemiddelde advertentie wordt door ruim de helft van de dagbladlezers bekeken. Op zich een heel behoorlijk resultaat. Maar voor jou als mediaspecialist is een gemiddelde score waarschijnlijk niet voldoende. En behoort het tot jouw ambities om een nog effectievere campagne af te leveren. De RReporter geeft je handvatten om met een goede score uit de bus te komen. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: De Gelderlander

Nieuwsmerk profiel: De Gelderlander

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag De Gelderlander. Lees meer >

Nieuwsconsumptie Europa groeit

Nieuwsconsumptie Europa groeit

Deze week verscheen de Europese publicatie Lees meer >

Aantal tabletgebruikers stijgt tot 4,3 miljoen

Aantal tabletgebruikers stijgt tot 4,3 miljoen

In 2012 kwamen er in totaal 2,5 miljoen tabletgebruikers bij. Het aantal dagbladlezers op de tablet steeg het afgelopen jaar van 9% naar 21%. Lees meer >

Oplagecijfers dagbladen Q3 2012

Oplagecijfers dagbladen Q3 2012

Op 3 januari 2013 heeft HOI de oplagecijfers van de nieuwsmerken over het derde kwartaal 2012 bekend gemaakt. Het gaat om de kwartaalcijfers van de gedrukte edities en de digitale replica's. Lees meer >

Leesduur dagbladen stabiel in 2011-II 2012-I

Leesduur dagbladen stabiel in 2011-II 2012-I

Nederlanders zijn grootverbruikers van nieuws. Dat blijkt wel uit de nieuwsconsumptie over de dag. In de ochtend is de gedrukte krant dominant in de nieuwsvoorziening. In de loop van de dag blijft de Nederlander het nieuws volgen via radio, televisie, smartphone en tablet. De opmars van nieuwsconsumptie via mobile bleek al eerder dit jaar uit het onderzoek Lees meer >

Nieuwsuitgevers introduceren Newz

Twaalf toonaangevende nieuwsuitgevers ontwikkelen onder de naam Newz een gezamenlijk contentplatform. Het contentplatform gaat medio 2013 van start. Newz bevat de redactionele content van nieuwsbedrijven, waaronder de dagbladuitgevers. De content wordt gestandaardiseerd en verrijkt aangeboden. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.