Nieuws

Printmedia de belangrijkste informatiebron voor latent werkzoekenden

Printmedia de belangrijkste informatiebron voor latent werkzoekenden

63% van de latent werkzoekenden geeft aan dat zij voornamelijk de gedrukte media gebruiken om zich te ori Lees meer >

Nationale Nederlanden en Aegon winnaars Koninklijke Inhaakwedstrijd De Telegraaf

Nationale Nederlanden en Aegon winnaars Koninklijke Inhaakwedstrijd De Telegraaf

Nationale Nederlanden en Aegon hebben de Koninklijke Inhaakwedstrijd van De Telegraaf gewonnen. Beide adverteerders zijn gisteravond door een vakjury gekozen en bekroond als winnaar. Lees meer >

Nieuw bereiksonderzoek: Lezen digitale kranten blijft groeien

Nieuw bereiksonderzoek: Lezen digitale kranten blijft groeien

Het lezen van dagbladen op digitale platforms stijgt in een snel tempo. Dat blijkt uit de zojuist gepubliceerde NOM Print Monitor 2012. NOM constateert voor digitale dagbladen in het afgelopen jaar een aanzienlijke groei. Het lezen van kranten op de smartphone is in die periode gestegen van 9% naar 13%. De opmars op de tablet is nog forser, van 4% naar 10%. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: De Twentsche Courant Tubantia

Nieuwsmerk profiel: De Twentsche Courant Tubantia

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag De Twentsche Courant Tubantia. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: BNR

Nieuwsmerk profiel: BNR

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag BNR. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: Kidsweek

Nieuwsmerk profiel: Kidsweek

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Kidsweek. Lees meer >

MasterClass Uitnodiging: wo 22 mei over de impact van digitale nieuwsmerken

MasterClass Uitnodiging: wo 22 mei over de impact van digitale nieuwsmerken

Woensdag 22 mei staat er weer een interessante Dagblad Academy MasterClass op de agenda. Met een onderwerp dat eigenlijk al veel eerder op de agenda had moeten staan, namelijk 'De impact van digitale dagbladen versus papieren dagbladen Lees meer >

Oplagecijfers dagbladen 2012

Op 7 mei 2013 heeft HOI de gecertificeerde oplagecijfers van de nieuwsmerken over heel 2012 bekend gemaakt. Het gaat om de jaarcijfers van de gedrukte edities en de digitale replica's. Lees meer >

Dagbladen kleuren Oranje

Dagbladen kleuren Oranje

Alle dagbladen hebben de afgelopen dagen volop aandacht besteed aan de troonswisseling. Ook de advertentiepagina Lees meer >

RTL Nieuws, NRC Media en NU.nl stelen de show tijdens Digital Marketing Live!

RTL Nieuws, NRC Media en NU.nl stelen de show tijdens Digital Marketing Live!

Op 20 en 21 maart jl. zijn duizenden marketeers bijeengekomen voor een nieuwe editie van Digital Marketing Live! Bij dit event werden de nieuwste ontwikkelingen over online marketing en media gepresenteerd. Opvallend was het zelfbewuste optreden van een aantal prominente nieuwsmerken. Aan het enthousiasme in de afgeladen zalen af te meten, lukte het de nieuwsbedrijven uitstekend om de jonge marketeers te inspireren. Lees meer >

Nieuwsmerk profiel: Eindhovens Dagblad

Nieuwsmerk profiel: Eindhovens Dagblad

Nederlands Medianetwerk publiceert in samenwerking met Cebuco een serie profielen van Nederlandse nieuwsmerken. Vandaag Eindhovens Dagblad. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.