Persberichten van derden

 

 

Persberichten derden

Uncle Ben’s werkt innovatief samen met Sp!ts

Uncle Ben’s werkt innovatief samen met Sp!ts

Uncle Ben's heeft gedurende drie weken in samenwerking met de gratis krant Sp!ts een campagne gevoerd waarin sampling, branded content en adverteren worden gecombineerd. De start was op 12 mei, toen een redactioneel artikel over kook- en eetgewoonten werd geplaatst. Op 26 mei verscheen de laatste advertentie en 31 mei was de laatste samplingdag. Lees meer >

Betoverend voordeel voor abonnees ED, BD en BN/De Stem

Betoverend voordeel voor abonnees ED, BD en BN/De Stem

Afgelopen winter vond er voor abonnees van 3 regionale dagbladen van Wegener Media (Eindhovens Dagblad, Brabants Dagblad en BN/De Stem) een speciale Abonneedag in de Winter Efteling plaats. Doel van deze actie was de loyaliteit onder abonnees te vergroten. Lezers van de dagbladen kregen kaarten met een unieke korting. De entreekaarten werden aangeboden middels een fraaie crossmediale campagne. Een zeer succesvolle actie. Lees meer >

BN DeStem op de iPad

BN DeStem op de iPad

BN DeStem is de eerste Wegenerkrant met een iPad app. Wegener heeft voor de eerste generatie iPad app bewust gekozen voor een uitvoering waar de vertrouwde opmaak van de papieren krant in terug te vinden is. De komende tijd wordt mede op basis van de reacties en input van lezers bekeken of de app nog moet worden verbeterd. Lees meer >

FD.nl verder als betaalsite

FD.nl verder als betaalsite

Vanaf 15 juni 2011 is de website van het Financieele Dagblad een betaalde site geworden. Via verschillende abonnementsvormen krijgen bezoekers toegang tot FD.nl; voor niet-abonnees is de site slechts beperkt toegankelijk. Uitgeverij FD Mediagroep zet deze stap om ook digitaal kwalitatief hoogwaardig nieuws voortdurend en doorlopend te kunnen publiceren. Eerder gingen toonaangevende titels als Financial Times en The New York Times al over op dit model. Lees meer >

De Telegraaf ziet consistente groei in bereik

De Telegraaf ziet consistente groei in bereik

De Telegraaf ziet haar bereik nog steeds stijgen. De Telegraaf en Telegraaf.nl bereiken samen 4,9 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder (= 35,4%). Telegraaf.nl voegt ruim 2,8 miljoen mensen toe aan het bereik van het dagblad. 720.000 mensen volgen het nieuws zowel via het dagblad als de website. Een stijging in bereik is te zien in het mobiele en tablet-platform waar De Telegraaf 1,4 miljoen unieke bezoekers bereikt. Lees meer >

De Telegraaf lanceert Tour app

De Telegraaf lanceert Tour app

De Telegraaf lanceerde op 28 juni haar app waarmee wielerliefhebbers het grootste wielerevenement ter wereld live op de mobiele telefoon kunnen volgen. De redactie van Telesport (de sportredactie van De Telegraaf) wil met deze speciale Ronde App haar rol als h Lees meer >

Dagblad primeur: Unieke nummeractie van Sp!ts en Dell

Dagblad primeur: Unieke nummeractie van Sp!ts en Dell

Dell introduceerde op 7 juni haar nieuwe laptop met een unieke nummeractie op de voorpagina van Sp!ts. Iedere krant heeft een eigen unieke code waarmee Sp!tslezers kans maken op een gratis nieuwe laptop en kortingen oplopend tot 50%. Het is in Nederland de eerste keer dat een unieke nummering toegepast wordt op dagbladen. Lees meer >

Mario Garcia geeft AD nieuw logo en nieuwe vormgeving

Mario Garcia geeft AD nieuw logo en nieuwe vormgeving

Vanaf vrijdag 3 juni 2011 heeft het AD een nieuw logo en een nieuwe vormgeving. Hiermee krijgt de krant een modernere uitstraling en ontstaat er meer eenheid in het beeld. Lees meer >

Sp!ts nummer één onder studenten

Sp!ts nummer één onder studenten

Sp!ts is door de Nederlandse studenten verkozen tot favoriete krant. Uit het studentenonderzoek dat Studenten.net ieder jaar uitvoert onder haar leden blijkt dat Sp!ts nummer Lees meer >

Martijn Regtvoort wint AMMA

Martijn Regtvoort wint AMMA

Donderdag 19 mei is Martijn Regtvoort, accountmanager van de Persgroep Advertising, uitgeroepen tot Mediavertegenwoordiger van het jaar. Lees meer >

Telegraaf lanceert Heimweewebwinkel

Telegraaf lanceert Heimweewebwinkel

De Telegraaf heeft de Heimweewinkel gelanceerd, gericht op Nederlanders in buitenland. In de webwinkel zijn typisch Hollandse producten te koop. Lees meer >

Gratis Ajax-editie van Het Parool uitgedeeld

Gratis Ajax-editie van Het Parool uitgedeeld

Vanwege het winnen van de 30ste landstitel van Ajax verscheen zondag 15 mei een speciale Ajax-editie van Het Parool. De gratis krant werd vanaf half 6 uitgedeeld op het Museumplein in Amsterdam. In totaal zijn 20.000 exemplaren van de speciale editie uitgedeeld in de feestvierende hoofdstad. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.