10 beste dagbladinhakers van 2011 bekend

14 februari 2012

De 10 genomineerden van de inhaakwedstrijd van Telegraaf Media Nederland zijn bekend. Op 29 februari wordt de winnaar bekend gemaakt en vindt de uitreiking van de

Telegraaf Media Nederland heeft een geschiedenis met inhaken. In 2010 werden alle inhakers op het WK Voetbal en de Olympische Spelen onderzocht. Heineken kwam toen als winnaar uit de bus. In 2011 zijn alle inhaakadvertenties aan duizenden respondenten voorgelegd en heeft het Nederlandse publiek tien advertenties genomineerd. In 2011 is op verschillende moment ingehaakt. Uiteraard op de gebruikelijk momenten als Valentijnsdag, Koninginnedag, Prinsjesdag en Kerst. Maar ook op gebeurtenissen als een beroerde huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate en de baby van Doutzen Kroes.

Genomineerden “Wakkere Inhaker 2011”
   Adverteerder  - Reclamebureau                                  
•  Fonds Gehandicapten        
•  Kruidvat  - BeyenMeyer                        
•  Lidl  - Lidl                                   
•  Ikea  - Lemz                  
•  HEMA  - Jump!/Doom&Dickson                 
•  Dirk vd Broek  - XXS                
•  Aldi  - Roorda Reclamebureau           
•  Plus  - Leukwerkt Worldwide                
•  Jumbo  - VVO2Retailcommunicatie                           
•  Gall & Gall  - Doom&Dickson                   

De winnaar wordt op 29 februari bekend gemaakt en krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf en uiteraard de eer van de beste Wakkere Inhaker 2011.

“Naast dat onze lezers en bezoekers inhakers ontzettend leuk vinden willen we adverteerders en bureaus inzicht geven in de effecten van inhaken omdat deze advertenties vaak beter worden herinnerd, hoger worden gewaardeerd en effectiever zijn dan gewone advertenties. Wellicht krijgen we binnenkort toch nog een Elfstedentocht of het bericht dat Beatrix de troon ter beschikking stelt aan Willem- Alexander. Dus wie weet wat reclamebureaus hier allemaal voor bedenken.”aldus Herman Bos, Marketing Director van Telegraaf Media Nederland. “De ervaring leert dat bureaus enorm creatief zijn op dit terrein.”

In het sportjaar 2012 worden, net als in 2010, wederom alle advertenties onderzocht die inhaken op de sportevenementen, waaronder uiteraard het EK Voetbal en de Olympische Spelen.
 

Meer artikelen

telegraaf_gericht_online_vp.png

TMG lanceert GerichtOnline.nl

GerichtOnline is een nieuwe advertentiedienst die het voor kleinere ondernemers (MKB/ZZP) mogelijk maakt om simpel en gericht te adverteren binnen het online netwerk van TMG. Lees meer >

De Telegraaf lanceert geheel vernieuwde Android app

De Telegraaf lanceert geheel vernieuwde Android app

De Telegraaf heeft een compleet vernieuwde app voor Android smartphones gelanceerd. De uitgangspunten bij de ontwikkeling van de app waren het Telegraaf nieuws, het typische Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.