AD trakteert adverteerders als Oranje kampioen wordt

15 maart 2012

AD lanceert vanaf 15 maart een bijzondere EK actie. Een exclusief aantal adverteerders kan meedoen aan de actie. Deze adverteerders maken kans om tijdens het EK gratis te adverteren in het AD. Zij kunnen multimediaal campagne voeren in de krant, magazine, online en mobiel. De actie sluit goed aan bij het AD. Sport is een belangrijk redactioneel speerpunt voor de krant.

De Persgroep Advertising biedt zeven adverteerders de kans om mee te doen. Tijdens het EK kunnen deze adverteerders van steeds hogere kortingen profiteren, hoe verder Oranje komt in het toernooi. Adverteerders kiezen het ‘Kwartfinale pakket’, het ‘Halve finale pakket’ of het ‘Kampioenspakket’. Pakketten voor multimediale campagnes in AD Sportwereld, het EK Magazine, op AD.nl en in de speciale Sport App van het AD.

Slechts één adverteerder kan het Kampioenspakket afnemen en adverteert gratis als Nederland kampioen wordt. De andere zes adverteerders kunnen 25% of 50% van hun uitgaven terugkrijgen als Nederland respectievelijk de kwartfinale of halve finale wint.

“Met deze actie claimen we de sterke positie van het AD op sportgebied”, aldus Jan van der Marel, algemeen directeur van de Persgroep Advertising. “AD vertrouwt op Oranje en wij trakteren adverteerders die dat vertrouwen ook hebben. Het EK is hét moment om te profiteren van groot bereik en om in te haken op actuele sportgebeurtenissen.”


Campagnes worden geplaatst van 1 juni t/m 2 juli. Meer informatie over de actie: www.persgroepadvertising.nl
 

Bron: Persgroep Advertising.

Meer artikelen

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.