Martijn Regtvoort (de Persgroep) voor de 2e keer genomineerd voor AMMA

03 april 2012

Martijn Regvoort is genomineerd voor de Carl Lipp-prijs (mediavertegenwoordiger van het jaar) bij de AMMA Awards. Hij zit bij de laatste 4 genomineerden voor een Carl Lipp-prijs en dat is een fantastische prestatie, want vorig jaar sleepte hij de award in de wacht!

Op 10 mei zal tijdens een feestelijke prijsuitreiking de winnaar bekend gemaakt worden in de Beurs van Berlage.

De MWG AMMA awards (Annual Masters of Media Awards) is een initiatief van de MWG. Deze awards zijn sinds 2001 dé mediaprijzen in de Nederlandse communicatiebranche.

Voor de Carl Lipp-prijs (mediavertegenwoordiger van het jaar) wordt d.m.v. een enquête onder mediabureaus en adverteerders een shortlist van kandidaten samengesteld. De shortlist wordt opnieuw geënquêteerd waarbij de waardering wordt gevraagd op de geldende criteria als: proactiviteit, verstand van het vak, servicegericht, draagt oplossingen aan etc. De hoofdjury bepaalt met behulp van de enquêteresultaten de nominaties en de winnaar.

Meer artikelen

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant daagt de reclamewereld uit met de Creative Press Challenge, een wedstrijd voor creatieven om hun beste printadvertentie van het jaar te maken. De opdracht is om een multimediale campagne voor een goed doel (Free Press Unlimited) terug te brengen tot Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.