AD.nl nu ook beschikbaar op Spotify

03 juli 2012

Het AD.nl heeft een eigen app op Spotify sinds 28 juni 2012. Met deze mini-site binnen Spotify cre

De muziekrecensenten en journalisten van AD.nl zullen afspeellijsten maken van hun favoriete muziek. Maar uiteraard wordt er ook een koppeling gemaakt met de actualiteit; denk aan een EK-playlist of een zomerhits-playlist. Maar bijvoorbeeld ook playlists van grote festivals; alle optredende artiesten van Lowlands in een lijst, of een playlist van een internationale artiest die in Nederland een concert geeft.

Jarno Koopmans, Group Marketing Manager: “Met de Persgroep Digital proberen we continue te innoveren, zodat we ons nieuws altijd en overal 24/7 bij onze bezoekers kunnen brengen. Op Spotify is een groot deel van onze doelgroep aanwezig, dus brengen we ons nieuws ook binnen dit platform. Naast onze site kunnen we zo ons muzieknieuws binnen de context van Spotify plaatsen en Spotify-gebruikers naar onze site leiden. Ook maken we optimaal gebruik van de mogelijkheden van Spotify door actualiteitsgebonden playlists van onze redactieleden aan te bieden”.

Martijn Verburg, Coördinator Multimediaredactie AD.nl: “Steeds meer mensen zijn geabonneerd op de populaire muziekdienst Spotify en de bijbehorende Spotify-app wordt dan ook massaal gedownload. Met een aanbod van meer dan 18 miljoen tracks heeft deze dienst bijna alle muziek waar onze doelgroep in geïnteresseerd is. Als snelst groeiende Nederlandse nieuwssite is AD.nl met de bijbehorende mobiele apps een toonaangevende nieuwsbron voor het meest actuele 24/7-nieuws uit binnen- en buitenland, showbizz, muziek en sport. De keuze voor Spotify, ter ondersteuning van onze muziek- en showbizzartikelen, is dan ook een logische.”

Sten Garmark, Director of Platform bij Spotify, vertelt: “Spotify apps geeft muziekliefhebbers toegang tot complete muziekervaringen en helpt hen nieuwe muziek te ontdekken. We zijn dan ook zeer verheugd met onze partners uit Nederland, waardoor we de Nederlandse Spotify gebruiker nog meer muziekplezier kunnen bieden.” Hij voegt toe: “De potentie voor Spotify apps is enorm. We zijn erg benieuwd met welke app we de volgende keer worden overdonderd.”

Ga naar www.ad.nl/spotify voor de details en bekijk de app.

 

Bron: de Persgroep Digital.


 

Meer artikelen

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.