AD en Weight Watchers partners in uniek multimediaal concept

21 maart 2012

Weight Watchers en de Persgroep Advertising hebben een uniek, multimediaal concept met AD en AD.nl ontwikkeld onder de naam Gezond & Fit om Nederland te helpen met een gezonde levensstijl.

“De combinatie van de zeer brede doelgroep die het AD aanspreekt en de expertise op het gebied van gewichtsmanagement die Weight Watchers biedt, maakt deze samenwerking zeer veelbelovend. We hebben samen de power om Nederland een goede richting op te duwen als het om afvallen gaat” aldus CEO Weight Watchers, Jeanine Lemmens. 

8 weken lang zal het speciale Gezond & Fit magazine bij het AD verschijnen. Vol met heerlijke, gezonde recepten samengesteld door de specialisten van Weight Watchers. Op www.ad.nl/gezondenfit kunnen de deelnemers een persoonlijke pagina aanmaken en profiteren van gepersonaliseerde tools, recepten en adviezen voor een gezondere levensstijl. Op de Facebook pagina van AD Gezond & Fit kan iedereen Emily en Roos volgen in hun strijd tegen de kilo’s. Ook doen een aantal bekende Nederlanders mee om Nederland te motiveren lekker gezond te leven.

Meer artikelen

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.