De Persgroep daagt creatieven uit met Crea Bea inhaakwedstrijd

12 november 2012

De Persgroep Advertising organiseert voor reclamebureaus een inhaakwedstrijd met als thema: Crea Bea. Bureaus worden uitgedaagd om in het AD in te haken op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix op 31 januari.

Een deskundige jury en lezers van het AD beoordelen de inhakers op concept, creativiteit en koninklijke uitstraling. De winnende inhaker wordt gratis geplaatst in het AD en het reclamebureau wint een reis voor 4 personen naar Londen.    

De opdracht is een inhaker te bedenken voor het AD die inspeelt op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix en de mogelijke troonwisseling. Volgens velen is haar verjaardag het moment om de troon over te dragen aan Willem-Alexander. De jury bestaat uit Thijs Biersteker, art director bij Wieden + Kennedy (door de SAN uitgeroepen tot Bureau van het Jaar 2011), Remy Kurpershoek, creative supervisor bij BSUR, en Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD. Ook lezers van het AD geven hun mening. De inhakers worden beoordeeld op concept, creativiteit en de royalty factor.

De winnende inhaker wordt bekroond met een gratis advertentie in het AD. Daarnaast wint het reclamebureau een reis voor vier personen naar Londen. Inhakers kunnen tot uiterlijk 10 januari 2013 ingezonden worden naar communicatie@persgroep.nl. Op 21 januari 2013 wordt de winnaar bekend gemaakt.

Meer informatie over de wedstrijd: www.persgroepadvertising.nl/creabea

 

Bron: De Persgroep Advertising

Meer artikelen

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.