Martijn Regtvoort wint AMMA

24 mei 2011

Donderdag 19 mei is Martijn Regtvoort, accountmanager van de Persgroep Advertising, uitgeroepen tot Mediavertegenwoordiger van het jaar.

Tijdens de tiende Annual Masters of Media Awards (Amma’s) won Martijn de Carl Lipp-prijs en werd hij de beste mediavertegenwoordiger van 2010. Presentator Peter van der Vorst ‘kroonde’ bij deze ‘Royal AMMA’s’ in de Beurs van Berlage Martijn voor zijn rol als dagbladvertegenwoordiger. Een grootse prestatie, het is 9 jaar geleden dat deze prijs voor het laatst naar een dagbladvertegenwoordiger ging.

De Carl Lipp-prijs wordt toegekend aan de mediavertegenwoordiger die het best aan de gestelde criteria voldoet. Door middel van een enquête onder mediabureaus en adverteerders wordt de shortlist bepaald. De hoofdjury heeft daarna, met behulp van de enquêteresultaten, de nominaties en de winnaar bepaald. Martijn Regtvoort scoorde volgens de jury en de ondervraagden het best op de criteria voor deze prijs:  Ambassadeur van medium • Goed media-advies • Verstand van het vak • Servicegericht • Denkt mee, draagt oplossingen aan en Proactiviteit.

Meer artikelen

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant daagt de reclamewereld uit met de Creative Press Challenge, een wedstrijd voor creatieven om hun beste printadvertentie van het jaar te maken. De opdracht is om een multimediale campagne voor een goed doel (Free Press Unlimited) terug te brengen tot Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.