‘Nieuws staat niet stil. En toch wacht het op jou’
05 juni 2012
Met deze slogan lanceert AD.nl op dinsdag 5 juni zijn eerste imagocampagne via de kanalen online, print, tv en radio. Creatief bureau Seven cre
Jarno Koopmans, Group Marketing Manager van de Persgroep Digital, licht de slogan toe: “24 uur per dag is er een instroom van nieuws, dat staat echt nooit stil. Met redacties in Amsterdam, Sydney en Los Angeles speelt AD.nl daar heel snel op in, en dat de klok rond. Op elk moment van de dag vinden surfers bij ons een meer dan volledig nieuwsoverzicht. En dankzij onze website en mobiele applicaties lezen ze het nieuws waar ze maar willen. Met deze campagne willen we bovendien onze belangrijkste pijlers voor het voetlicht brengen: nieuws, sport en showbizz.”
Showbizz- en sportnieuws staan niet stil
De eerste tv-spots staat in het teken van showbizz en sport. Vanzelfsprekend volgt AD.nl als grote nieuwssite de komende tijd alle sportevenementen op de voet; met de sportzomer in het vooruitzicht, bundelt AD.nl dan ook de krachten met HLN.be/7sur7.be. Zo heeft de Persgroep Digital de grootste online sportredactie van de Benelux in huis. Deze zomer brengen reporters ter plaatse live verslag uit van op het EK Voetbal in Oekraïne en Polen, de Tour de France en de Olympische Spelen in Londen. Maar wie even wil ontsnappen deze zomer aan al het sportgeweld bieden we met ons algemeen- en showbizz nieuws ook op dit front het allerlaatste nieuws.
En toch wacht het op jou… ook mobiel!
Ook de mobiele applicatie van AD.nl doet het heel goed. Ze werden tot nu toe maar liefst 500.000 keer gedownload op iPhones en Android-toestellen. De Persgroep Digital versterkt de positionering van AD.nl nog meer door een aparte mobiele applicatie te ontwikkelen voor het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen. Deze apps zullen beschikbaar zijn voor iPhones en Android-toestellen.
Klik hier voor de nieuwe commercial.