‘Nieuws staat niet stil. En toch wacht het op jou’

05 juni 2012

Met deze slogan lanceert AD.nl op dinsdag 5 juni zijn eerste imagocampagne via de kanalen online, print, tv en radio. Creatief bureau Seven cre

Jarno Koopmans, Group Marketing Manager van de Persgroep Digital, licht de slogan toe: “24 uur per dag is er een instroom van nieuws, dat staat echt nooit stil. Met redacties in Amsterdam, Sydney en Los Angeles speelt AD.nl  daar heel snel op in, en dat de klok rond. Op elk moment van de dag vinden surfers bij ons een meer dan volledig nieuwsoverzicht. En dankzij onze website en mobiele applicaties lezen ze het nieuws waar ze maar willen. Met deze campagne willen we bovendien onze belangrijkste pijlers voor het voetlicht brengen: nieuws, sport en showbizz.”

Showbizz- en sportnieuws staan niet  stil
De eerste tv-spots staat in het teken van showbizz en sport. Vanzelfsprekend volgt AD.nl als grote nieuwssite de komende tijd alle sportevenementen op de voet;  met de sportzomer in het vooruitzicht, bundelt AD.nl dan ook de krachten met HLN.be/7sur7.be. Zo heeft de Persgroep Digital de grootste online sportredactie van de Benelux in huis. Deze zomer brengen reporters ter plaatse live verslag uit van op het EK Voetbal in Oekraïne en Polen, de Tour de France en de Olympische Spelen in Londen. Maar wie even wil ontsnappen deze zomer aan al het sportgeweld bieden we met ons algemeen- en showbizz nieuws ook op dit front het allerlaatste nieuws.

En toch wacht het op jou… ook mobiel!
Ook de mobiele applicatie van AD.nl doet het heel goed. Ze werden tot nu toe maar liefst 500.000 keer gedownload op iPhones en Android-toestellen. De Persgroep Digital versterkt de positionering van AD.nl nog meer door een aparte mobiele applicatie te ontwikkelen voor het EK Voetbal, de Tour de France en de Olympische Spelen. Deze apps zullen beschikbaar zijn voor iPhones en Android-toestellen.

Klik hier voor de nieuwe commercial.

Meer artikelen

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.