Reclamebureau THEY winnaar Crea Bea inhaakwedstrijd

15 januari 2013

Reclamebureau THEY wint de Crea Bea inhaakwedstrijd van de Persgroep Advertising. De creatieven, Laura Obdeijn en Marloes Janssen, zijn feestelijk op de hoogte gesteld.

Bureaus werden uitgedaagd om in te haken de 75e verjaardag van Koningin Beatrix op 31 januari 2013 en/of de mogelijke troonwisseling. Een deskundige jury en AD-lezers beoordeelden de inzendingen. De inhaker van THEY voor Vodafone is als beste beoordeeld. THEY wint een gratis plaatsing van hun advertentie in het AD en een lang weekend naar Londen.

De Persgroep Advertising ontving 20 inzendingen van o.a. JWT Amsterdam, Ogilvy en Boomerang Create. Op 15 januari boog de jury - Thijs Biersteker van Wieden + Kennedy, Remy Kurpershoek van BSUR en Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD –  zich over de inzendingen. Lezers van het AD hebben via een online vragenlijst hun mening gegeven. De inhakers zijn beoordeeld op concept (past het concept bij het merk en de doelgroep), creativiteit (is de inhaker origineel en onderscheidend) en de Royalty factor (heeft de inhaker een koninklijke uitstraling). De inhakers zijn gemaakt voor in het AD.       

De inhaker van THEY is als beste beoordeeld en wordt gratis geplaatst in het AD. Daarnaast wint THEY een lang weekend naar Londen. Op de tweede en derde plaats zijn geëindigd Door Vriendschap Sterker en Scheepens Reclame Adviseurs met respectievelijk campagnes voor Resto van Harte en Ikea.

“De inhaker voor Vodafone speelt met zijn simplicity goed in op het thema van de wedstrijd. THEY heeft goed nagedacht over het concept en de uitvoering. Dat maakt deze inhaker zo sterk”, volgens Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD.

Meer artikelen

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18-34 jarigen zijn de meest intensieve nieuwsconsumenten op de mobiel

18 tot 34 jarigen maken over de gehele dag het meest gebruik van mobiel internet. Dit blijkt uit onderzoek van de Persgroep Advertising onder bijna 15.000 gebruikers van de app Lees meer >

De Persgroep daagt creatieven uit met Crea Bea inhaakwedstrijd

De Persgroep daagt creatieven uit met Crea Bea inhaakwedstrijd

De Persgroep Advertising organiseert voor reclamebureaus een inhaakwedstrijd met als thema: Crea Bea. Bureaus worden uitgedaagd om in het AD in te haken op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix op 31 januari. Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.