Volkskrant komt met luxe magazine

03 juli 2012

Vanaf september 2012 verschijnt er vijf maal per jaar een luxe uitgave van Volkskrant Magazine. Dat zegt hoofdredacteur van De Volkskrant, Philippe Remarque. De gelumbeckte special komt op die vijf zaterdagen in plaats van het gewone magazine.

Downloadhttp://www.cebuco.nl/uploads/artikeldownloads/uitnodiging_achterban2.docx

Verder wordt op de redactie van De Volkskrant gewerkt aan een restyling van het zaterdagpakket op Berliner-formaat. Dat gaat V Weekeinde heten en bestaat uit vier katernen: Media, Wetenschap, Boeken en Reizen.

Eerder werd al bekend dat het katern Het Vervolg wordt vervangen door een geheel nieuw, verdiepend tabloidkatern. Dat katern zal worden geleid door Kustaw Bessems, vroeger politiek redacteur bij De Pers.

Onlangs onderging Volkskrant Magazine een restyling onder de nieuwe chef Corinne van Duin en art director Jaap Biemans. 

 

Bron: de Persgroep Advertising

Meer artikelen

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Alfred wint de Volkskrant Creative Press Challenge 2013

Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred hebben de Volkskrant Creative Press Challenge 2013 gewonnen. Philippe Remarque, hoofdredacteur de Volkskrant, maakte bekend op de 24 uur van de Reclame. De jury koos deze schets als het beste idee, omdat het zo puur en simpel is en krachtig gebruik maakt van het medium dagblad. Lees meer >

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep lanceert nieuwe service: het pretesten van advertentieconcepten

De Persgroep Advertising lanceert een nieuwe service: de Persgroep PreTest. Adverteerders krijgen de kans om vooraf een campagneconcept te toetsen onder lezers van het AD, de Volkskrant, Trouw of Het Parool. De PreTest biedt adverteerders waardevolle feedback om hun boodschap optimaal af te stemmen op de doelgroep. Lees meer >

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant lanceert de Creative Press Challenge

De Volkskrant daagt de reclamewereld uit met de Creative Press Challenge, een wedstrijd voor creatieven om hun beste printadvertentie van het jaar te maken. De opdracht is om een multimediale campagne voor een goed doel (Free Press Unlimited) terug te brengen tot Lees meer >

home sitemap © 2008 - 2017 Cebuco disclaimer

Cebuco

Tel: 020 4309 100
info@cebuco.nl

Bezoekadres

Hogehilweg 6
1101 CC Amsterdam

Postadres:

Postbus 12040
1100 AA Amsterdam

© 2008 - 2017 Cebuco

Meer over Cebuco »

Sluiten

Beste bezoeker,

Welkom op de site van Cebuco.

Per 1 januari 2014 is Cebuco opgeheven.
Een aantal activiteiten van Cebuco wordt voortgezet onder de naam NDP Nieuwsmedia.
Voor meer informatie zie het persbericht.

Cebuco.nl is nog wel toegankelijk, maar wordt niet meer geactualiseerd.

Voor vragen kunt u contact opnemen met Erik Grimm.